6 dagen per week
Openingstijden
Klachtenregeling
Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen of mailen. U ontvangt dan uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.
Bellen
Bel gratis met 030 - 227 0494 (Nederlands en Engels gesproken).
Bent u nu niet in de gelegenheid om ons te bellen? Wij bellen u graag terug. Vul hieronder geheel vrijblijvend uw gegevens in, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Of mail naar [email protected]
Toch niet tevreden over de afhandeling?
Indien u als consument niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan het ODR-platform. De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, dit platform kunt u hier vinden. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.
Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).