Eenvoudig bestellen
Contactmogelijkheden
Bestellen
Wij helpen zakelijke klanten met kleine en grote projecten, maar je kan ook losse producten direct bestellen via onze webshop. Daarom hebben wij verschillende bestelmogelijkheden. Op onze website is het net zo makkelijk om een offerte aan te vragen, als snel een bestelling in onze webshop te plaatsen.
Ben je een particulier? Wij werken uitsluitend B2B. Dit betekent dat als je verlichting nodig hebt, dat jouw installateur, aannemer of vergelijkbare projectleider contact met ons kan opnemen. Eventueel kunnen we voor een nieuwbouwwoning of grote verbouwing een lichtplan maken, en de verlichting leveren via de installateur of architect.
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats de gewenste producten in de winkelwagen door op de grote gele knop 'in winkelwagen' te klikken. Daarna kan je bovenaan de pagina op 'winkelwagen' klikken om jouw winkelwagen te openen. Vanuit daar wordt de knop 'bestelling afronden' zichtbaar. Klik op deze knop wanneer je alle gewenste producten in de winkelwagen hebt toegevoegd. Op het volgende scherm kan je jouw gegevens invullen, zodat wij weten voor wie de bestelling is en waar deze geleverd moet worden. Op dezelfde pagina kies je de verzend- en betaalmethode. Klik als laatste op de grote gele knop 'plaats bestelling' om de bestelling te plaatsen.
Hoe vraag ik een gratis offerte aan?
Een offerte aanvragen is bij ons net zo makkelijk als het plaatsen van een bestelling in de webshop. Op de productpagina van het gewenste artikel vind je de knop 'toevoegen aan offertemand'. De offertemand is hetzelfde als de winkelwagen, maar dan speciaal gemaakt om offertes aan te vragen. Als de desbetreffende producten zijn toegevoegd aan de offertemand, kan je deze terugvinden door de offerte te openen vanuit het menu. Klik op 'bekijk offerte aanvraag' om de offerte in te zien. Vul je gegevens in op deze pagina, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Per ongeluk het verkeerde adres ingevuld of een verkeerd product besteld? Een ongeluk zit in een klein hoekje! Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Het liefst voeren wij veranderingen door wanneer de bestelling nog niet is verstuurd, maar ook als het pakketje al onderweg is vinden wij natuurlijk een passende oplossing!
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Zolang wij de bestelling nog niet hebben verstuurd, kan deze worden geannuleerd. Omdat wij in de meeste gevallen leveren binnen 1 à 2 werkdagen, is het belangrijk dat je zo snel mogelijk contact met ons opneemt om de bestelling te annuleren. Contact met ons opnemen kan telefonisch, via de mail, via de chat op onze website of via een contactformulier.