Klachtenregeling

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen of mailen. U ontvangt dan uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.

Bellen

Bel gratis met 030 227 0494 

Toch niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?

Indien u als consument niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan het ODR-platform. De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, dit platform kunt u hier vinden. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.

Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).

 

Onze merken

Samengesteld op basis van kwaliteit en duurzaamheid.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »