• Gratis verzending vanaf €100 ex. btw
  •  Deskundig lichtadvies op maat
  •  Uitsluitend A-merken
  •  Tot 7 jaar fabrieksgarantie

Help Center

 

Vragen over lichtadvies
Welke lampen heb ik nodig voor mijn situatie?
Het soort lampen dat je nodig hebt is afhankelijk van de situatie. Onze experts staan voor jou klaar om je te adviseren in de keuze van de voor jou geschikte verlichting.
Kunnen jullie een lichtplan voor mij opstellen?
Dat kan zeker! Onze verlichtingsexperts staan klaar om je persoonlijk te helpen met jou verlichtingsvraagstuk.
Bekijk alles
Vragen over bestellen
Ik ben particulier, mag ik dan ook bij jullie bestellen?
Wij richten ons op de zakelijke markt. Je kan bij ons dus alleen bestellen als een bedrijf. Als je een installateur, aannemer of vergelijkbare dienst hebt ingehuurd, dan kunnen we aan de betreffende partij leveren. Ben je een particulier? Wij werken uitsluitend B2B. Dit betekent dat als je verlichting nodig hebt, dat jouw installateur, aannemer of vergelijkbare projectleider contact met ons kan opnemen. Eventueel kunnen we voor een nieuwbouwwoning of grote verbouwing een lichtplan maken, en de verlichting leveren via de installateur of architect.
Hoe plaats ik een bestelling?
Als je weet welke producten je nodig hebt kun je deze gemakkelijk zelf via de website bestellen. Weet je niet precies welke producten je nodig hebt? Neem dan contact op met onze lichtexperts en zij zullen je helpen bij het kiezen van de juiste verlichting.
Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevoerd bij een bestelling.
Geen zorgen! Neem even contact met ons op dan passen wij dit voor je aan. Je kunt de klantenservice bereiken via de contact pagina.
Bekijk alles
Vragen over offertes
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Als je weet welke producten je wilt kopen voeg je deze toe aan je offertemand. Via deze weg kan je gemakkelijk een offerte aanvragen. Weet je niet welke producten je nodig hebt voor jou project? Dan kun je via de klantenservice of contactformulieren contact met ons opnemen. Onze lichtexperts staan klaar om jou te adviseren en hierop een scherpe offerte aan te bieden. Ben je een particulier? Wij werken uitsluitend B2B. Dit betekent dat als je verlichting nodig hebt, dat jouw installateur, aannemer of vergelijkbare projectleider contact met ons kan opnemen. Eventueel kunnen we voor een nieuwbouwwoning of grote verbouwing een lichtplan maken, en de verlichting leveren via de installateur of architect.
Krijg ik korting als ik meer verlichting afneem?
Heb je vaker verlichting nodig? Maak dan gebruik van ons partnerprogramma! We kunnen dan persoonlijke prijsafspraken maken, zodat je tegen lagere prijzen verlichting kan inkopen. Meer weten? Bezoek dan onze partnerpagina. Heb je eenmalig verlichting nodig? Bij aanvragen voor projecten of grotere aantallen kunnen onze adviseurs vaak een scherpe prijs maken voor het geheel. Neem contact op voor de mogelijkheden!
Bekijk alles
Vragen over betalen
Kan ik op rekening bij jullie bestellen?
Het is mogelijk om via de webshop op rekening te bestellen via Klarna: Achteraf betalen. Als je als zakelijke klant vaker bij ons bestelt en graag op rekening wilt bestellen kun je contact opnemen met de klantenservice voor de mogelijkheden.
Welke betalingsmethoden bieden jullie aan?
Je kunt via de webshop op verschillende manieren betalen. Klik op lees meer voor meer informatie.
Bekijk alles
Vragen over levering
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen vanaf €100,- exclusief btw is de verzending gratis. Daaronder zijn de verzendkosten slechts €4,95. Dit geldt voor Nederland, België en Duitsland. Deze verzendkosten geldt ook voor lengtevracht (producten langer dan 2 meter).
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?
Voor voorraadproducten is dit meestal één of twee werkdagen. De levertijd van producten is sterk afhankelijk van de meest actuele voorraad. Neem voor actuele levertijden contact op met de klantservice.
Bekijk alles
Vragen over je bestelling
Ik heb niet de juiste producten ontvangen, wat nu?
Neem contact op met de klantenservice, dan gaan we dit voor je oplossen!
Wat is de status van mijn bestelling?
Wij proberen je via de mail zo goed mogelijk op de hoogte te houden omtrent de status van je bestelling. Neem contact op met de klantenservice indien je toch nog vragen hebt over je bestelling.
Bekijk alles
Vragen over retourneren
Krijg ik mijn geld terug als ik producten retourneer?
Ja, als je producten naar ons retouneerd krijg ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug. Hierbij is het van belang dat de verpakking en producten in goede staat zijn.
Ik heb een kapot artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Hoewel wij de producten met zorg verpakken kan het natuurlijk altijd gebeuren dat er tijdens verzending iets beschadigd. Indien dit het geval is kan je het best even contact met ons opnemen, dan gaan we dit voor je oplossen.
Bekijk alles
Vragen over garantie
Wat is de garantietermijn op de verlichtingsproducten?
De garantietermijn is afhankelijk van de leverancier. Deze varieert van twee tot zeven jaar. Lees hier meer over garantie.
Wat gebeurt er als één van mijn lampen defect raakt?
Hoewel wij enkel producten verkopen waar wij zelf 100% achterstaan kan het gebeuren dat er een lamp defect raakt. Indien dit het geval is kunt je contact opnemen met de klantenservice, dan gaan wij het voor je oplossen.
Bekijk alles
Vragen over installaties
Kunnen jullie ook de installatie van de verlichting verzorgen?
Indien gewenst kunnen wij de installatie van de verlichting laten uitvoeren door één van onze installatiepartners. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Bekijk alles

Copyright © 2013-heden Magento. Alle rechten voorbehouden.